an-gullet

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda - 31 december 2012 16:43

Gott nytt år! Ja idag är det nyårsafton jag kommer lägga ut en bild på min nyårssminkning. Men

jag ville bara göra ett inlägg. Idag ska vi smälla raketer.


Dagens smiley ääääääärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrr  en kung


Puss puss nu kommer det en bild på mig idag!!


 

Av Amanda - 30 december 2012 15:17

Hej, jag har nyss kommit hem från slalombacken, liften stängde för det var för blåsigt (farligt).

Men nu är jag med Indra. Vi gör inte så mkt. Pappa är och handlar för imorgon


¨Men hoppas att jag hinner blogga lite mer sen


Bye bye


Dagens smiley ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr    frågande tomte!


Puss puss lite blider kommer här nedanför



  

En lite bild


Nu en stor bild som jag haft förut!

 

Av Amanda - 29 december 2012 17:22

Jag har inte skrivit på ett tag. Det är för jag hara varit hos farmor och farfar. Dem hade inget internet!!

Det var rätt så jobbigt men nu kommer en bild sen jag var där.

  Så bye bye hoppas ni skrivet frågor till mig. Jag lovar jag svara så fort jag kan......


Dagens smiley ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  En som lyssnar på musik!!!


Puss puss på er alla

Av Amanda - 27 december 2012 11:09

  Hej, har inget att göra så jag ska prata om min favorit julklapp. Det är min dator mitt smink (sminkbord och förvaring)

Skoter skorna morgon rocken. Okej alla min julklappar var supper. Men jag har inte så mkt att göra för är hos farmor och farfar. Mamma sover och vi ska snart gå ut.

Men hej då ses sen!! :-) <3


dagens smiley ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr <3 ett hjärta jag gjort själv.


// puss pus

Av Amanda - 26 december 2012 13:09

Snart ska vi till farmor oå frafar det ska bli kul. Men vi ska äta innan så jag

ska snart gå och äta. Jag har nyss kommit hem från indra. Min bff. Vi gjorde lite olika saker.

Men till lunch ska jag äta makaroner och prinskorv. Nam nam så gott NOT.

Men på vägen till farmor å farfar ska jag se mysteriet på greveholm. Det ska bli kul men det tar 2 timmar att åka dit så jag hinner se en dvd. Nu gör jag inte så mkt jag lyssnar på drummer boy med justin bieber.

 Ville bara göra ett inlägg men Bye Bye.


Dagens smiley ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr   ledsen smiley (lite så är jag nu)


Puss puss

Av Amanda - 25 december 2012 16:28

Nu har vi varit och sett sune i grekland, Filmen var bra, roligt att variera med dem som spelar filmen.


LITE OM FILMEN

Det började med att dem skulle åka i väg med sin husvangn men sen så fick Rudolf en fråga om att åka till

grekland med chef. Familjen blev jätte glad. Men sen så ringde chefen och sa att han inte behövde åka. Så han betalade resan själv. Så började hela filmen.


Men ville bara göra ett inlägg


Bye bye :-)


Puss

Av Amanda - 25 december 2012 12:43

Hej idag är det dan efter julafton, jag tänkte berätta vad jag fick i julklapp


1. En dator (andvänder den just nu)

2. sminkbord m. skimn

3. böcker

4. en dvd man andvänder i bilen

5. film

6.kalender för 2013

7.skoter skor

8. morgonrock

9. Förvaring för smink

10. spegel.


Det var nog allt. Men kl 14.00 ska vi och se ''sune i grekland'' Jag bloggar sen om hur den var!

Men jag har så mkt att berätta. Imorgon ska vi till farmor och farfar. Vi ska få julklappar av dem.

Jag tar med mig datorn. Mina kusiner Gustav och Emelie är oxå där. På vägen dit ska vi se film på min dvd

(tar 2 timmar att åka dit) Men det var nog allt jag ville. Hej då


Dagens smileys ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr   vanlig smiley


Puss puss

Av Amanda - 24 december 2012 19:53

Hej idag är det jul. Jag har fått en dator,

smink, böcker osv. Det har varit en jääääätte lång dag

idag. jag tror jag kommer sova bra. Men jag

ville bara skriva ett inlägg.


Bye bye och god jul.


dagens smiley ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr    tomte, bara för att det är jul.


// AmandA

Presentation

Hej jag är 10 år och bor i en ort, Fråga mig om nånting!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards